FDB Incentive

Játssz és nyerj
a Mizóval!

A MIZO márka, a Café Communications reklámügynökség és az A4C marketingügynökség megbízásából egy országos fogyasztói promóció szervezésében vettünk részt.

A kampány célja:

a Mizo tejtermékek fogyasztóit intenzívebb vásárlásra ösztönzni, valamint új fogyasztók megnyerése, a márka, illetve új termékeik kipróbálására ösztönzése.

Időszak:

2022. húsvéti promóció

Használt ajándékok:

Feldobox Kaland élményajándék, napi nyereményként (105 db)

Szolgáltatás és mechanizmus:

A vásárláshoz kötött promóció keretében a tejfogyasztók izgalmas élményekkel gazdagodhattak a Feldobox által kínált szolgáltatásoknak köszönhetően. 5 héten keresztül naponta 3 db Kaland ajándékutalványt szerezhettek, és ezzel olyan programokból válogathattak, mint például kalandpark, szabadulószoba, biciklitúra, kempingezés, paintball, gokart és még sok-sok más lehetőség.
A vásárlónak csak meg kellett látogatniuk a promócióhoz készült weboldalt, és egy egyszerű regisztrációval igazolniuk a vásárlast a blokk AP-kódjának feltöltésével. A4C mint lebonyolító ügynökség a napi nyerteseket nyerőidőpont alapján állapította meg, majd gondoskodott az ajándékok kiszállításáról.

Eredményesség:

Több éve dolgozunk együtt az A4C Marketing Kft.-vel, akik közel 2.000 nyereményjáték megvalósításával a hátuk mögött, jól ismerik az ajándékaink hatékonyságát, amikor nyereményként használják a promóciók szervezésében. Tudják, hogy a Feldobox által kínált témák (élmény, kaland, wellness, gasztronómia stb.) lehetővé teszik igazán vonzó kreatívkoncepciók létrehozását az ilyen típusú kampányokhoz, és álmodozásra késztetik a résztvevőket, így támogatják a vásárlói motivációt. Ebben az esetben azért is választottak minket, mert a Feldobox szellemiségében tökéletesen támogatja a MIZO márkát azáltal, hogy élményeket ad a vásárlóknak, valamint olyan ajándékot kínál, ami teljesen megfelel az elsődleges célcsoportnak, azaz a magyar családoknak. A Feldobox és az A4C csapata közötti szoros együttműködés sikeres kampányt eredményezett, melyen több ezren vettek részt és küldtek be pályázatot.

 

 

Ha érdeklik ösztönző megoldásaink, kérjen cégére szabott ajánlatot!

Konrád Péter (Kereskedelmi és Marketing Vezető)