Nyisson új értékesítési csatornát egy modern és innovatív rendszerrel!
- Egyrészt ma már nagyon sokan választanak olyan ajándékot, amit a megajándékozott szabadon felhasználhat, és a feltölthető ajándékkártyán lévő összeget arra fordítja, amire valóban szüksége van. Ezzel megszűnik az ajándékválasztással járó stressz, és biztosak lehetünk abban, hogy a megajándékozott elégedett lesz. Ha a márka biztosítja ezt a lehetőséget, azzal egyértelmű bevételnövekedést érhet el. A feltölthető ajándékkártya használata során a vásárló természetesen kapcsolatba lép a márkával – akár online, akár az üzletben –, ami a márkaismertséget és a márkahűséget is erősíti, ami ma, a túlkínálat világában nem elhanyagolható szempont.
- Az ajándékkártya-tranzakciókból gyűjtött adatokról is érdemes szót ejteni, hiszen olyan fontos ismeretekhez juthatunk általuk – mint pl. a fogyasztói szokások, vásárlói preferenciák –, amik segíthetnek a jövőbeli stratégia kialakításában .
AJI márkánk az ajándékkártyák területén kínál innovatív megoldásokat, legyen szó teljesen új ajándékkártya bevezetéséről vagy meglévő rendszer továbbgondolásáról, fejlesztéséről, bővítéséről.
Ha úgy határozott, hogy szeretné bevezetni az ajándékkártyát, a kezdetektől együtt gondolkodhatunk – profi, tapasztalt csapatunk segít valóra váltani az elképzeléseket a kártyák megjelenésétől az értékesítési stratégia kidolgozásáig.
Természetesen nem állunk meg a tervezésnél: saját fejlesztésű rendszerünkben emelt szintű biztonsággal ellátott nyilvántartó és elszámolási felületet biztosítunk, hogy a felhasználás ne csak a vásárlónak legyen könnyű, hanem a vállalkozásnak is. A kártya grafikai tervezésétől a gyártásig végigkísérjük a folyamatot, és a piaci bevezetés során is segítséget nyújtunk, hogy az élmény minél hamarabb eljusson a széles vásárlóközönségig.
Bővebb információ a Feldoboxról: www.feldobox.hu
Linkedin: www.linkedin.com/company/fdb-incentive
Facebook: https://www.facebook.com/FDBIncentive
Ha érdeklik ösztönző megoldásaink, kérjen cégére szabott ajánlatot!
FDB Kft. 2024.06 – Konrád Péter (Kereskedelmi és Marketing Vezető)