Ajándékozd meg fogyasztóidat azzal, amire valóban vágynak!
Élményajándékok alkalmazása fogyasztói promóciókban
1) AXA kampány
Az AXA kampány célja a meglévő ügyfelek aktivitásának növelése, valamint új ügyfelek toborzása volt. A kampány során minden nap az első 10 sms-ben regisztráló ügyfél Feldobox Fantázia utalványt kapott ajándékba.
2) Penny Market kampány Coca Cola termékekkel
A fogyasztói promóció célja a Penny kártya használatának ösztönzése volt. A kampány során napi, heti és főnyereményt sorsoltak – a heti nyereményt az FDB Incentive biztosította 8 db, egyenként 100 000 Ft értékű VIP élménycsomag formájában.
3) Raiffeisen Bank hűségprogram
4) XIXO kampány
A XIXO szezonális fogyasztói promóciójában szintén a heti nyereményt biztosítottuk, és a márka a Kaland élménycsomagunkat választotta. Nemcsak, hogy jól illeszkedik a márka stílusához, de nagyon népszerű is a fogyasztók körében, akik meglehetősen fiatalos profilúak.
5) Supershop
A pontgyűjtő programban a kártyabirtokosoknak heti és napi nyereményeket sorsoltak ki. Az egyik fix napi nyeremény 10 db Wellness Üdülés csomag volt 2 fő részére.
6) SW Térkő promóció
A vásárlásösztönzést célzó kampány során az első 50 vásárló 2 főre szóló Sting koncertjegyet kapott, a további vevők pedig 38 000 Ft értékű Feldobox ajándékkártyát vihettek haza.
Bővebb információ a Feldoboxról: www.feldobox.hu
Linkedin: www.linkedin.com/company/fdb-incentive
Facebook: https://www.facebook.com/FDBIncentive
Ha érdeklik ösztönző megoldásaink, kérjen cégére szabott ajánlatot!