FDB Incentive

Ajándékozd meg fogyasztóidat azzal, amire valóban vágynak!

Az internetes zajban hallhatónak és láthatónak maradni minden márka számára kihívást jelent. Arról nem is beszélve, hogy a vásárlók rengeteg helyen igénybe vehetik ugyanazt a szolgáltatást, megvásárolhatják ugyanazt a terméket, ezért a vásárlói hűség fenntartására komoly hangsúlyt kell fektetni.
A fogyasztói promóciók és hűségprogramok létfontosságúak a márkák számára, és céljuk, hogy az ügyfelekkel hosszú távú elköteleződést alakítsanak ki. Természetesen minden ilyen kampányt alapos felkészülés előz meg: a vásárlói szokások feltérképezése, adatelemzés és piackutatás is része a promóciók felépítésének.
Fontos, hogy a kampány során a kommunikáció világos, mindenki számára érhető legyen, ami elősegíti a fogyasztói bizalom kialakulását is. A hűségprogramokat, fogyasztói promóciókat többféle csatornán kell hirdetni: az online és offline eszközök kihasználása egyaránt fontos, hogy biztosítsuk a minél nagyobb elérést. Érdemes észben tartani, hogy a bonyolult regisztrációs vagy beváltási folyamat visszatartó erejű, míg az egyszerűbb, felhasználóbarát beváltás motiválóbb a kampány során.
A hűségkampányok, promóciók, nyereményjátékok egyik kulcsa maga a nyeremény, hiszen ez az, ami motiválja a fogyasztókat, ügyfeleket a részvételben, a márkahűség kialakulásában.
Fontos, hogy a promóciós ajándék megfeleljen a fogyasztói preferenciáknak és értéket képviseljenek. Minél exkluzívabb a nyeremény, annál sürgetőbb érzetet kelt a fogyasztóban, ami növeli a részvételi hajlandóságot. Az élményalapú jutalmak is hozzájárulhatnak a kampány sikerességéhez, és természetesen ezeket többféleképpen lehet kombinálni is.

Élményajándékok alkalmazása fogyasztói promóciókban

A Feldobox ajándékok különböző értékekben vehetők igénybe, és a nyertes maga választhat számos élmény közül. Emellett az ajándék tartalmát, megjelenését is a promóciót szervező márka céljaihoz, arculatához tudjuk igazítani, hogy még inkább növeljük a márka iránti elköteleződést.
Az alábbiakban 6 olyan példát mutatunk, amelyekben, Feldobox élményajándékot nyerhettek a felhasználók:

1) AXA kampány

Az AXA kampány célja a meglévő ügyfelek aktivitásának növelése, valamint új ügyfelek toborzása volt. A kampány során minden nap az első 10 sms-ben regisztráló ügyfél Feldobox Fantázia utalványt kapott ajándékba.

axa

2) Penny Market kampány Coca Cola termékekkel

A fogyasztói promóció célja a Penny kártya használatának ösztönzése volt. A kampány során napi, heti és főnyereményt sorsoltak – a heti nyereményt az FDB Incentive biztosította 8 db, egyenként 100 000 Ft értékű VIP élménycsomag formájában.

penny

3) Raiffeisen Bank hűségprogram

A Raiffeisen Bank hűségprogramjában az ügyfelek által gyűjtött pontokat egy egyedi Feldobox élménycsomagra lehetett beváltani, aminek a megjelenését teljes mértékben a program arculatához igazítottuk.

4) XIXO kampány

A XIXO szezonális fogyasztói promóciójában szintén a heti nyereményt biztosítottuk, és a márka a Kaland élménycsomagunkat választotta. Nemcsak, hogy jól illeszkedik a márka stílusához, de nagyon népszerű is a fogyasztók körében, akik meglehetősen fiatalos profilúak.

xixo

5) Supershop

A pontgyűjtő programban a kártyabirtokosoknak heti és napi nyereményeket sorsoltak ki. Az egyik fix napi nyeremény 10 db Wellness Üdülés csomag volt 2 fő részére.

6) SW Térkő promóció

A vásárlásösztönzést célzó kampány során az első 50 vásárló 2 főre szóló Sting koncertjegyet kapott, a további vevők pedig 38 000 Ft értékű Feldobox ajándékkártyát vihettek haza.

sw-terko

Bővebb információ a Feldoboxról: www.feldobox.hu

Ne maradjon le következő cikkeinről, kövesse szakmai oldalainkat a közösségi médiában:

Ha érdeklik ösztönző megoldásaink, kérjen cégére szabott ajánlatot!

FDB Kft. 2024.05 – Konrád Péter (Kereskedelmi és Marketing Vezető)